1 Şubat 2009 Pazar

İyi ki Doğdun (uz) Mutlu Yıllar


Bir Şubat'a girdiğimiz bu saatlerde,bugün doğan herkesin doğum gününü kutluyorum,mutlu yıllar diliyorum..

Özellikle biri var ki ,benim için çok değerli,benim olduğu kadar,etrafındaki herkes için de çok değerli olduğunu bildiğim,canım ağabeyim BEKİR..

Benden çoook uzaklardasın,ama biliyorum ki hep yanımdasın,İYİ Kİ DOĞMUŞSUN,İYİ Kİ VARSIN,HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN...

Senin,benim ailemin bir ferdi olmandan hep gurur duydum,böyle de devam edecek.

Sen, çok özel birisin,eş olarak seçtiğin insan da senin kadar özel,dünyaya getirdiğiniz çocuk ta muhteşem bir varlık,sizi çok seviyorum,sevildiğimi de biliyorum..

Dünyanın bir ucunda sen,diğer ucunda da ben olmama rağmen,o kadar ilgili ve sevgi dolusun ki,sanki hep buralardasın,teşekkür ederim canım kardeşim..

Çoook eskilere gittim seni düşünürken,

Altı üstü seksen metre kare olan,içinde altı kişi barındıran, o küçük evimizin ranzalı odasında buldum kendimi..Duvarda ki o kocaman, Filiz Akın ve Melike Demirağ posterleri,kas yapmak için kullandığınız yaylar,annemden gizli gizli okuduğum romanların olduğu kütüphane,masa tenisinin ağı....

Yemek masasını bir anda pin pon masası haline getirmek,

Evdeki üç erkek kardeşin kıyafet kavgası,

birinizin benimle ilgilenmesi için yalvarmalarım..

Ahh tekrar yaşanası anılar.

Hayat bizi ,dört kardeşi savurdu ,ama seni en uzağa...

Uzaktasın,özlüyorum ama, sen ve ailen sağlıklı ,mutlu ol bu yeter,bunu hak eden ender insanlardan birisin...seni seviyorum

Hiç yorum yok: