3 Şubat 2009 Salı

Ders Almak Gerek

İstanbul'da yaşayan sokak hayvanları,bu karmaşık hayata ayak uydurmuşa benziyor.
Bugün şahit olduğum iki olay bunu öyle güzel anlatıyor ki...İnsanlara ders verir gibi..
Yoğun trafiği olan bir caddenin,yaya kaldırımında yürürken,yayalarla birlikte yürüyen sokak köpeği dikkatimi çekti,dikkatimi çekti çünkü;
hayvanları çok sevmeme rağmen,iki yıl önce bir sokak köpeği tarafından feci şekilde ısırılıp,beş gün devlet hastanesinde kuduz aşısına maruz kalınca,bu hayvanlardan ürker hale geldim.
Durum böyle olunca da,sokaktaki köpeklerden hep bir adım arkada olmayı daha güvenli buluyorum.
Neyse,köpek önde ben arkada bir süre ilerledik.
Tabi ben onu göz hapsine aldım yolumuza devam ettik.İnsanların en kalabalık olduğu trafik ışıklarına geldiğimizde,bizim köpek te insanların arasına karışıp yeşil ışığın yanmasını bekledi ve yayalar için yanan ışıkla ,insanlarla beraber yaya geçidinden karşı kaldırıma geçip yoluna devam etti!!!
Diğer tarafta,trafik ışıklarına beş on metre kalmasına rağmen,akan trafiği yararak karşıya geçmeye çalışan,böylelikle de trafiği aksatan bir grup insan!!!
İlginç bir çelişki!!!!

Hiç yorum yok: