3 Şubat 2009 Salı

Yılan Yağı??


Her gece, sabahlamak için kandimce bir bahanem var.Ya okuduğum kitabı bitirmek,ya ertesi gün mutfakta olmamak için yemekler yapmak,canım tatlı istedi diye gecenin bir yarısı zor hamur tatlıları yapıp yememek,ya da kendime bakım yapmak,iki film birden izlemek....

Bu gece,kendime, daha doğrusu saçlarıma bakım yaptım.Bu öyle böyle bir bakım değil,sonuç mükemmel.

Bu bakımdan sonra hem saçlarım çok çabuk uzuyor hemde,yeni saçlar çıkıyor.

İnanması zor ama gerçekten mucizeler yaratan bir bakım.Haftada bir kez uygulayıp bekletebildiğim kadar bekletiyorum.Bu bekleme süresi, bazen yedi sekiz saati buluyor,bazen de bir iki saatle yetiniyorum.Tek kelimeyle süperrrrr.


Reçetesi çok basit;

Aktardan alınan yılan yağı,

Yılan yağı kadar zeytinyağı,

Bir yumurta sarısı,

Birkaç diş rendeden geçirilmiş sarımsak,

hepsini karıştırıp,bir fırça yardımıyla saç diplerine yediriyorum ve anneanne bonesini başıma geçirip sadece bekliyorum,ne kadar istersem...

Tabi yıkamadan yatmıyorum,bir de evi havalanırmadan....

Hiç yorum yok: