13 Şubat 2009 Cuma

OlMaYaCaK dUaYa Amİn DeMe

İnsanlar plan yaparmış,kader de gülermiş.
Öyle ya ,bir saat sonra başımıza ne gelecek,yarın neler olacak bilemeyiz.Hayat sürprizlerle dolu.
Bazı şeyleri planlarız,olmasını çok isteriz,sabrederiz,bekleriz,savaşırız ne yazıkk ki olmayacaksa olmaz.
İşte benim de bu anlamda, arzularım ,isteklerim vardı.Bazıları için savaş vermeye devam etmeliyim,buna mecburum.Ancak bir tanesi için artık son noktayı koymak gerektiğini anladım.Aslında başından beri biliyordum *olmayacak duaya amin* demek olduğunu,o kadar çok istedim ki olmasını ,mantıklı davranamadım.Mantığımı tetikleyen, bir elin beş parmağı oldu belki de...
Üzgünüm,hem de çokk..Ancak,yapmam gerekeni yapmalıyım,gerçeği kabul edip yoluma devam etmeliyim.Tabi ki bulutların üstündeki değil,ayaklarımın bastığı yola..
hoşçakal hayalim sonsuz seninle.


"SADECE HAYAL ET"

Hiç yorum yok: