14 Şubat 2009 Cumartesi

Benim İçin

Sana öyle ihtiyacım var ki,gözlerimin içine bakarsan belki anlayabilirsin.Peki bu mümkünmü?O kadar uzaktasın ve uzaksın ki!
Dizlerine yatıp,göğsünde uyumak,teninin sıcaklığını,güzel kokunu hissetmek istiyorum.
Ağlarken başımı omzuna dayamayı,ellerinle saçlarımı okşamanı,gülerken gözlerimin içine bakıp kaybolmanı,uyurken usulca yanıma sokulmanı istiyorum.
Bütün bunlar olabilirmi?Hiç olmadı ki!Biz senle bunları hiç yaşamadık ki!Ben neyin hayalini kuruyorum?
Kocaman kadınım ,belki de hiç büyümeyen yaramaz ,asi ,inatçı, gururlu o küçük çocuğum.Olsun ben yinede seni ,yaşamadıklarımızı yaşamayı,sevgini istiyorum..
Çatlamış dudaklarımın,üşümüş ellerimin,kimsesiz bedenimin,yorgun yüreğimin sana ihtiyacı var.
Beni öyle sev ki,yüreğinde ki inci tanelerini fitursuzca savur rüzgâra .Gökkuşağında ki renkler gibi,fırtına sonrası dingin sessizlik gibi,çakan şimşeklerin göz kamaştırıran ışığı gibi,içimi ısıtan güneş gibi ol, benim için ANNE

14.02.09

Hiç yorum yok: