26 Şubat 2009 Perşembe

Aptal Kutusu


Şu televizyon denilen aptal kutusunu oldum olası sevmem,ancak bazen işe yaramadığını söylersem yalan söylemiş olurum.

Neler öğrendim şu aptal kutusundan diye düşününce ,neler çıktı...


Yemekteyiz programından;
Yavaş yemek yemeyi,hani sanki ağzında böcek varmış gibi,

Mehmet Ali Birand'dan;
Akıcı konuşmanın hiç de önemli olmadığını,

Esra Ceyhan'dan oyunculuğu,
Okan Bayülgen'den;
İnsanlara it muamelesi yapınca ,değerli olunacağını,

Reklamlar dan;
Dodi,dodi,dodi.. diyerek sinir nasıl bozuluru,

Magazin programların dan;
Dedikodu yapmayı,

Kaynana Semra 'dan;
Çirkef olmak gerektiğini,

İbo Show dan;
Küfretmeyi,

Biri bana gelsin show dan;
kibarlığı,

Güneşin İzinde belgeselinden;
Kırkpınar güreşlerine neden o ismin verildiğini,Sümela manastırı'nın neden o kadar yüksekte olduğunu,yöresel yemeklerden Kavaklıdere kebabanın lezzetli olduğunu,her yerde her şekilde çocukların öncelikli olması gerektiğini ,
Haberler den;
Karamsarlığı,kötülüğü,politik dalavereleri,
ve daha sayılacak bir sürü şeyi

Öğrendim.....

Ya siz?

1 yorum:

Primarima dedi ki...

Bunu mim konusu yapmalıydınız etrafda gezinen onca saçma sapan mimlerden sonra bu konu harika bir mim olurdu:)
aptal kutusu mimi:)
biraz düşüneyim bakalım aptal kutusu bana neler öğretti:)
sevgiler/Ebru