5 Şubat 2009 Perşembe

İmdattttt Allerji


Kehanetlerimin,beddualarımın ,*ki kolay kolay beddua etmem*hislerimin,fallarımın,dualarımın her zaman yerine oturduğunu bilirim de,allerjik bünyeleri coşturduğumu bilmezdim...:)))

Bir arkadaşımla oturduk uzun uzun lafladık.Gelsin ot çayları,gitsin kahve boşları...

Kendi adıma güzel keyifli bir gün oldu,ta ki,arkadaşımın allerjisi yüzünde gözünde patlayana kadar..

Çok gerildi,stres yaptı bu durumu,gözü sürekli masanın karşısında ki aynada,ya da lavaboda incelemelerde...

O gergin olunca ben de gerildim,neyseki ilacı varmış ,içer içmez geçiyormuş,ilaca ulaşması için eve gitmesi gerekiyor tabi ..

Umarım herşey yolundadır,şu sıralarda Almanya ya uçuyor.

Diyorum ki;

son zamanlar da neye elimi atsam kuruyor ya,ya da bana öyle geliyor ya!!!!!

korkun benden! artık alerjide döktürüyorum:)))))

Hiç yorum yok: