13 Şubat 2009 Cuma

Y E T E R R R R R R R

Bir haftadır, telefonuma gelen sevgililer günü etkinlik mesajlarından öğğğ geldi artık. Şu kartınızla sevgililer gününe özel taksit,x parfümeride bir parfüm alana ikincisi bedava,sevgililer günü yastığı,nevresimi ......
Artık sıkıldım ,zaten bir sevgilim olsa,heralde ona ,yastık ,yatak,nevresim almayacağım.Hele parfüm asla,parfüm çok özel bana göre,kişiyi yansıtır,rastgele parfüm kullanılır mı,tabi ki hayır..Şu sevgililer günü geçse de ,bu mesaj kâbusum da bitse.
Gözüne sokar gibi, belki bir sevgilim yok,nerden biliyorsunuz atmayın kardeşim herkese,olan var olmayan var.
Düşünün biraz sevgilisi olmayanların gireceği psikolojiyi.Siz para kazanacaksınız,sevgilisi olmayanlar da benim gibi ,sinir stres kazanacak yeterrrrrrr......
Sevgilisi olanlara da naçizane bir tavsiye;
Paranın satın alamayacağı bir hediye verin ona,ben olsam öyle yapardım...

Hiç yorum yok: