17 Şubat 2009 Salı

Yazarlık Çizerlik

Uzun zamandır birşeyler yazmaya çalışıyorum.Öykü,senaryo gibi,ancak ne kadar başarılıyım bilemiyorum.Bu konuda eğitim almadım,almak istiyorum.Araştırmalarım bana,bu eğitimlerin çok pahalı olduğunu gösterdi,ben de hep erteledim.

Bir ara nette gezinirken,bu eğitimi bedava alabileceğimi buldum ve bu konuyla belki de ilgilenenler vardır diye düşündüm,paylaşmak istedim.

Nasıl mı?

Sevgili Hilmi Bulunmaz,1955 doğumlu,tiyatro yönetmeni ve yazar.Hilmi Bulunmaz sayısız oyun kurup,yönetmiş.

İsteyen, bu işi ciddiye alan herkese ücretsiz yazarlık eğitimi veriyor.Bugün kendisiyle konuşup,araştırmalarımın doğruluğunu onayladım.

Nerde mi?

Taksimde,Galatasaray Lisesi civarında.Net ten rahatlıkla telefonuna ulaşabilirsiniz.

Eğer bu pazar bir aksilik olmazsa kendi adıma, başlamak istiyorum.Sadece pazar günleri ve sadece bir saat.

Hilmi Bulunmaz'ı tebrik ediyorum,böylesine duyarlı davrandığı ,bilgilerini paylaştığı için.

Hiç yorum yok: