31 Ocak 2009 Cumartesi

Ruhum??

Bugün yataktan çok keyfsiz,yorgun,bitkin kalktım.Canım hiç ama hiç birşey istemiyor.Dışarda ki hava mı ruhsuz,evim mi,okuduğum kitap mı yoksa ben mi?O çok sevdiğim zeytini bile yemek gelmedi içimden,kaçıncı kahvemi içiyorum bilmiyorum.
Yazamıyorum,oturamıyorum,okuyamıyorum,deli danalar gibi evin içinde dönüp duruyorum.Of yine mi depresyona giriyorum,aynı melankoli,aynı bunalımlar...
Göğsümün içinde bir mengene var sanki,alabildine sıkıştırıyor yüreğimi...
Evdeki herkesin bir programı var,heyecanla hazırlıklar yapılıyor,kıyafetler seçiliyor ,arkadaşlar aranıyor...Ben mengenemle başbaşa..Hayata kapadım bugün kendimi,telefonumun sesi kısık,ev telefonunu fişten çektim,msn vs hiç açmadım,odamın ışığını yakmadım,perdemi aralamadım.
Biraz müzik,laptopum ve mengenem ...
Bugün sanırım ruhum taşınmış benden,neden taşınmasın ki?Daha keyfli bir sürü beden vardır yerleşebileceği..
Hani derler ya,elimi neye atsam kuruyor diye,işte ben bu cümlenin öznesiyim.Kapı yok ,ışık yok,umut son demlerini sürüyor içimde..Gözümü kapattığımda, içine düştüğüm o korkunç kara delik misali girdap...

Sanırım böyle zamanların tek kurtarıcısı müzik,playlist imden naçizane birkaç dinlenesi tavsiye...


the jimmy hendrix experience- voodoo chile
billie holiday- strange fruit
B.B. king- nobody loves me but my mother
eric clapton- wonderfull tonight
john lee hooker-baby lee
anja garbarek- the gown

ve vazgeçilmezim..orhan gencebay'dan batsın bu dünyaaaaaaaa..

Hiç yorum yok: