25 Ocak 2009 Pazar

Ehli keyif

Taze taze yazmak istedim bu 'ehli keyif''i..
Değerli bir dostum bu gece için, arkadaşlarıyla,ama öyle böyle arkadaş değil toplam 40-50 kişi bir buluşma yemeğine gideceğini ona eşlik etmemi çok istediğini söyledi. Ben de ,taaa Bodrum'dan kalkıp geliyor hadi kırmayayım ,bu kadar yol yaptığına göre güzel bir akşam olabilir düşüncesiyle kalktım gittim.
Nereye mi??
Taksim'de, Asmalı Mescit Mahallesi'nde ,Kallavi sokak'da olan *ehli keyif*diye bir meyhaneye..
Dogrusu Taksim'de,geceyi oturarak geçirdiğim ilk mekân burası, ondan dolayı bir artı aldı benden..
Tabi ki rakı balık ayakta olmaz ...
Evet rakı balık olduğu için çok mutluydum,uzun zamandan beri bunu istiyordum,bir artı daha aldı *ehli keyif*
Bu İstanbul trafiğinde,süslendim püslendim düştüm yollara..
Tam tamına 3 saat süren yolculuğum sırasında da sürekli arkadaşımı arıyorum ama bir türlü ulaşamıyorum.Biraz paniklemedim desem yalan olur.Çünkü; o insanların hiçbirini tanımıyorum.
Sonunda belirtilen adresteki *ehli keyif*e gelmeyi başardığımda saatler 21.30 u gösteriyordu.

Çok acıkmıştım..
Hala arkadaşımdan ses seda yoktu!!
İçeri girdim,minicik şirin bir mekân gibi göründü,sağ tarafta ve sol tarafta dizilmiş bitişik nizam masa gurupları,ahşap sandalyeler,salaş, tam benlik..
Kendimi tanıttım ve bir yere sıkıştım ..

Başladım çaktırmadan insanları incelemeye,aradan 30 dak geçmesine rağmen servisim gelmedi,bir saatten de fazla bir süre sonra arkadaşım aradı ciddi bir aksilik olduğunu ,İstanbul'da olduğunu fakat yemeğe yetişemeyeceğini söyledi.
Sinirlerim bozuldu ,çünkü arkadaşımın ses tonu hiç iyi değildi sanki acı çekiyor gibiydi!!!
Hala yemeğim, rakım ,mezem gelmesi gereken hiç bir şey gelmemişti sıkıştığım yere,bu arada saatler de hani ,kalk git der gibiydi..
Uzun bekleyişimin ardından yemeğim ve rakım geldi nihayet,
doydum mu?Hayır
servis güzel miydi?Hayır
bu berbat servise karşılık ucuz muydu ?Hayır
lavabo hijyenik miydi?Hayır
grup iyi miydi?Hayır

Bir Cumartesi gecem böyle geçti,ahhhh *ehli keyif*ah.
Bir daha gider miyim veya tavsiye eder miyim?HAYIR

Hiç mi güzel bir şey yoktu?
Evet vardı,fasıl ekibinin çalıp söylediği şarkılar :)))))))

Hiç yorum yok: