30 Ocak 2009 Cuma

Küçük,Küçücük


Allahım,gece gündüz sana yalvarsam,bildiğim tüm duaları, defalarca,günlerce,gecelerce okusam,beni beş yaşıma geri götürürmüsün?

Sadece,çamurdan topraktan yaptığım bebeklerle oynamak,ellerimin ayaklarımın kirlendiğini anlayamamak istiyorum.

Üstüm,başım çamur ,toz toprak olmuş,kimin umurunda,sokaklar pismiş,oturulmazmış,kimin umurunda.

Düşünecek sadece,çamurdan yaptığım oyuncaklarımın nasıl olduğu olsun.Acıktığımın,susadığımın bile farkına varmadan,sokaktan hergün geçen elma şekerciyi bekleyim.Elma şekerini her tarafıma bulaştırıyım.

Kardan adam yaparken,ellerim üşüsün,annem koltuk altında ellerimi ısıtıp beni tekrar sokağa yollasın.

İnsanların,kötü ruhlarını bilmeyim,herkesi iyi zannedeyim.Yalan ,dolan,aldatma bunları hiç tatmamış olayım.

Annemi bir melek olarak görmeye devam ediyim.

Beş yaş saflığıyla,içimden geçen herşeyi anlatıp,sesimin tonuna dikkat etmeden,ağlayım güleyim,hatta kendimi yolun ortasında yerden yere atayım.

Ben çocuk olmak istiyorum,sadece çocuk.....

1 yorum:

khaos dedi ki...

Çocuk olmayı başarırsan..

Sırrını benimlede paylaşıp bir güzellik yaparsın diye umuyorum:)