23 Ocak 2009 Cuma

Yardım Et









Ben daha öyküyü bile yazmadım beyim,
Sen sahneye çıkmış oynuyorsun.
Ne senaryolar gördü bu gözler,ne oyunlar,
Sen oyuncu bile değilken,neyi oynarsın.

Bakma yüreğimdeki ezik çizgilere,
Hepsinin bir anısı,ayrı ayrı acısı var.
Sana, seni sevdiğimi ,bu gözler bile anlatamadıysa,
Ya sen körsün ,yada ben şaşı.

Hadi artık in o sahneden,
Çıkart kostümünü üstünden,
At maskeni kimse görmeden,
Ben daha öyküyü bile yazmadım beyim.


Bütün müsvetteleri topladım,temize çektim,
Bir eksik var,ya da fazla,
Tek başıma olmuyor, yardım et,
Yoruldum,sıkıldım,üşüdüm,acıktım.


Ben bu öyküyü yazmak istiyorum beyim,
Sonra da seninle oynamak,
El ele tutuşup,veda etmek sahneye,
Seyircisiz de olsa o sahne önemi yok.


Sana bakarak oynamak,
Ruhuna akarken yorulmak,
İçime girerken ısınmak,
Ve sürekli acıkmak,hiç doymamak..

Ben bu öyküyü yazmak istiyorum beyim,
Yardım et...



23.01.2009 03.57 Nurdan Zebun

Hiç yorum yok: