24 Ocak 2009 Cumartesi

Gözbebeğim


*Gözbebeği;uzakta ve karanlıkta olan nesneneleri görebilmek için büyür,yakında ve aydınlıktakileri görebilmek için de küçülür.Zaten karanlık olan şeyleri yakınımızda istemeyiz.
İnsanlar aşık olunca da gözbebeği büyür çünkü aşk uzaktadır*(alıntı)

Belkide aşk, yaklaşınca aşk olmaktan çıkar başka bir şey olur adı?
Alışkanlık?
Sevgi?
Ama asla tutku olmaz..

Aşık olunana *gözbebeğim*dememiz belkide bu nedenledir.




GÖZBEBEĞİM
Çok zaman geçti sen aklıma girdiğinden beri, çok zaman akıp gitti seninle sensiz hep gözlerini seyretmekle kaldım, sadece her gece uykuya hayallerinle daldım. Ben senin arkadaşındım, sadece arkadaşın, oturup çay içtiğin, masumca gülümsediğin arkadaşın ,bir görebilseydin içimdeki seni bir görebilseydin kalbimdeki sevgini...Düşünüyorum bazen, olmaz bu iş diye hep engeller takılıyor aklıma o kadar çok engel varki...Ama ne yapsam çıkaramıyorum gözlerini gözlerimden, içten içe gülüşünü, o sevdalı bakışını,omuzda biten saçlarını, o esmer gözlerini silemiyorum ,hele o küsmelerin yokmu, canımdan bezdiğim küsmelerin...çok anlatmaya çalıştım derdimi ,çoğu kez belirtmeye çalıştım içimdeki seni ,duymak istediğim di sadece iki kelime ,istediğim di hayallerinden çıkıp ellerine uzanmak ,sadece bakmak değildi gözlerine,gözlerinde yaşamaktı istediğim...Bir kere olsun inandıramadım sana yüreğimi ,bir kere olsun gösteremedim gerçek sevgimi ,alev alev yanan kalbimdeki seni ,bir kere olsun diyemedim, diyebileceklerimi..Bu sabah o tatlı rüyanla uyandım .seni ve sensizliği düşünüp kaldım .Çaresizdim ,sadece resmine baktım,o bile yetti içimdeki korkulara.Bekliyorum şimdi söylemek istediklerini bekliyorum, artık yeter demeni ..Evet mi olur hayır mı, yoksa acı sözlermi bilmiyorum ,son söylemek istediğim, herşeye rağmenSENİ ÇOK SEVİYORUM .Biraz olsun aşk varsa yüreğinde bırak inadı ve kurtar beni bu çaresizlikten biraz olsun sevmeye değer gözler görüyorsan gözlerimde ,sende seviyorum de o zaman benim seni sevdiğim gibi GÖZBEBEĞİM

Sinan Demiryürek

Hiç yorum yok: