29 Ocak 2009 Perşembe

Beyin.....ler

Uzun zamandır görüşemediğim,Ankara da yaşayan,canım arkadaşımla nihayet bu gece msn de birbirimizi yakaladık.İstanbu' la şirket toplantısına gelmiş,saat 23 00 gibi ancak kendini otele atabilmiş.
Kadıköyde bir otelde kaldığını söyleyince,hemen, saate aldırmadan fırladım yola çıktım.
Kadıköy de ,otelin yerini bulabilmek için bir taksi durağına yanaştım,taksi şöförü beni tepeden tırnağa inceledikten sonra yolu tarif etti.Ama öyle bir tarif ki *hadi hayırlı işler *der gibi.*Be adam,üzerinde eşofmanla hangi fahişe işe gider *demek geldi içimden,demedim tabi ki bunun yerine patinaj yaparak konuştum adeta, anladıysa tabii..
Otelin önüne geldiğimde otopark görevlisin den de aynı bakışları gördükten sonra,resepsiyona geldiğimde,*İmran hanım kaç numarada kalıyor*diye sorarken,öyle bir yüksek tonda sormuşum ki,görevli*sağır değilim hanımefendi*diye uyardı.*Ama ben sağırım beyefendi*diye bağırdım,etrafta oturan bir kaç adamın bakışları da aynı olmasın diye bunu yaptım.
Yani,İstanbul gibi bir metropolde gece bir kadın dışarda olunca ,hele bir de otel falan sorunca ,neden potansiyel bir fahişe gözüyle bakılıyor?
Beyinleri yer değiştirmiş insanları şiddetle kınıyorum,*çıkarın bacak aranızdan beyninizi*

Hiç yorum yok: