29 Ocak 2010 Cuma

karada kaçan ,havada uçan ,varmı bana yan bakan...


''Açılsın memeler,süzülsün gözler,tavında söylensin tüm sözler''
''kadıcık hazretleri de ne demek? ben sana adamcık ağızlı diyormuyum?''
''ateşe baca lazım,kitaba hoca lazım,bana bir koca lazım hemde bu gece lazım''
Şimdi bu laflar da neyin nesi ?
İzleyenler hemen gülmeye başlamıştır,yedi kocalı hürmüz filminn son versiyonundan çaldığım bir kaç cümle bunlar.
Bugün filmi 2. kez izledim yine katıla katıla gülmekten alamadım kendimi ki ben film konusuunda çok seçiciyimdir.
Ezel Akay yönetmiş,senaryoyu ,Gürsel Korat Sağlamöz yazmış.SÜPER komedi ..
Nurgül Yeşilçay,Haluk Bilginer,Gülse Birsel ,Müjdat Gezen....süpersiniz

kostümler harika,ayakkabilara dikkat çekerim özellikle...
kostümler gittigidiyor da mor çatı yararına satışa sunulmuş,ne demeli,tebrikler..

Hiç yorum yok: