30 Ocak 2010 Cumartesi

istemek ,neyi?


Uyumak istiyorum,Ayşe gibi,Fatma gibi,Zübeyde gibi.
Rüya görmek ,sabah kahvaltı masasında sevdiklerime anlatmak istiyorum,
Sonrada beraberce hayra yormak.
Şarkılar söyleyerek,oda toplamak,bulaşık yıkayıp yemek yapmak istiyorum,
Vitrin vitrin dolaşıp,hiç bir zaman giymeyeceğim aptal kıyafetler almak,
Hangi sinemada hangi film oynuyor,hangisine gitsek dedikodusu yapmak istiyorum,
O cafe senin ,bu cafe benim dolaşıp vakit öldürmek istiyorum,
Hiçbir zaman posta kutusuna bakmamak,doğalgaz,elektirik,su ,aidat nedir ,
bilmeden yaşamak istiyorum.
Sevmek bir o kadar da sevilmek istiyorum,
Riyakâr,aptal,zavallı,namussuz insanlardan uzak ,
Vicdanı ile aklı paralel yolalan dostlar istiyorum,
Aslında böyle anlamsız bir hayattan sa,
Yanıma üç şey alıp bir ada da yaşamak istiyorum...

4 yorum:

Müge dedi ki...

Bunların çoğunu ben de istiyorum. İstemediklerim yemek yapmak, vitrin dolaşmak, cafe gezmek (ya da az gezmek).
Ben dağ başında bir evde yazılar yazmak istiyorum. Mal mal dağları, ağaçları seyrederek :)

Nurdan'dan dedi ki...

Müge cim yoruldum,yüküm gün geçtikçe artıyor ,artıyor,korkarım o mal mal seyirler bi akıl hastahanesinn duvarlarına doğru olacak,:(

Müge dedi ki...

Nurdancım yalnız değilsin ki... Mutlu görünen kaç kişinin içinde fırtınalar kopmuyor ki? Her gülen gerçekten gülüyor mu sanıyorsun? Kendine dönüp bakmayı azaltıp, insanları incelesene biraz. O kadar çok kendinle ortaklık bulacaksın ki o yüzlerde, o beden dilinde, o kelimelerde, o bakışlarda....

SİLKELEENNNN!!!!! ÜZME BENİ KIZIM YAAA :)

Nurdan'dan dedi ki...

sözzzzzz