19 Mart 2009 Perşembe

Zarfsız Mektup


İlk kez bu kadar uzakken,yakın hissettim seni kendime,hapsettim aklımca bugün kendimi sana.Yalnızca seni düşündüm,seni yaşadım, benim sana uzak dünyamda.Dedim ya aklımca işte..

Seni uğurladım.Ardından su dökemiyecek te olsam,uğurladım yinede.Gidişin üzecek beni,özlemle gelişini beklemek zor olacak.Kıskandım birden bire,yanında taşıdığın eşyaları bile.

Hani demiştin,*aşk zordur,kolay olsa aşk olmazdı *diye,haklısın zormuş!

Meleklerimi seninle uçuruyorum,gölge gibi..Dualarımı da göğsüne iğneliyorum.Sakın üzülme ben üzülürüm diye..Bekleyeceğim,çabucak dön geri.Bekleyeceğim dönüşünü,ayın yıldızları ,toprağın suyu,çiçeklerin güneşi beklemesi ,istemesi gibi...

Güle Güle....

2 yorum:

madam farilya dedi ki...

su gibi gitsin gelsin işaallaah,amin:)

nurdancım unutma ki her karanlık gecenin ardın dan "güneş" doğar..sendeyse şafak sökmek üzere:)

Nurdan'dan dedi ki...

aminnn :))