15 Mart 2009 Pazar

Birisi


Artık ,birilerini tutmak ,kollamak ,korumak,sevmek,kendimden vermek istemiyorum.Kadınım ben ,hem kadın hem erkek olmak istemiyorum.

Birisi beni tutsun,düşeceğimi anlayıp dizlerim yere çakılmadan sarılsın belime.Bir şeye ihtiyacım varmı diye sorsun,ben de ona ihtiyaçlarımı söyleyim ,yirmisekiz dişimi göstererek.Rüzgârdan,kardan,yağmurdan,soğuktan kara bulutlardan korusun beni,haksızlıklardan,kem gözlerden kollasın.O kadar çok sevsin ki,Ferhat'la Şirin,Kerem ile Aslı kıskansın bizi.Benden önce kendinden versin ki ona hayatımı vereyim.

Beni uçursun bulutların üstünde,şimartsın,dünyasının merkezi olayım.

Varmı dır böyle birisi? Neden olmasın ki ,her körün bir topalı olmazmıydı?

Hani demişler ya,kadınlar hindulara benzer diye,,her kadın hayatının bir döneminde bir öküze taparmış.İşte bende uzun bir dönem bir öküze taptım, ikinci bir öküz çıkmasın karşıma...

Hiç yorum yok: