27 Mart 2009 Cuma

Gereksiz


Gereksiz,bugün herşey gereksiz...Yemek,içmek,uyumak,yürümek,hatta konuşmak.Hava ,su ,toprak,güneş,yağmur gereksiz...Ağlamak,düşünmek,duygulanmak,neşelenmek...Günlerimi gecelerime katık yapıp,yemek ,ekmek diye düşünüp,su diye içtiğim sen bile ...

Daha ne kadar dolmamış günüm var bilmiyorum,kim bilebilir ki?Gün doldurmak istemiyorum, o da gereksiz..

Hayat nedir?Bildiğim şey,içinde olduğum şey hayatsa, istemiyorum gereksiz..Herşey yalan,güzellik dürüstlük iyilik arkadaşlık aşk..Madem yalan ,gereksiz...

Bugün böyle hissediyorum öyleyse, dün ve yarın gereksiz..

5 yorum:

parka dedi ki...

Sabah tınaz koruluğundan topladığım, o kar tanelerinin arasından bana gülümseyen beyaz taçlı çiğdemler, gereksiz olamaz.

Fidanlıkta gün boyu diplerini çabaladığım ve ince gövdelerini okşayarak bir kaç şarkı sözü fısıldadığım çocuklarım, bu dünya için, yeşil için gereksiz olamaz.

Miroşla banyo penceremizden, evimize davetsiz giren, sevimli semenderin peşinden koşup, onu yakalamaya çalışırken gülüşmelerimiz, baba kız şımarıp oyunlar üretmemiz gereksiz olamaz.

Türk kahvemi bol köpüklü yapıp, akşam üstü koltuğuma oturup, baş ucumdaki soluk lambanın ışığında Sait Faikten bir kaç satır okuyup, düşe dalmak gereksiz olamaz.

Sevgili Nurdan umarım bir gün böyle biter ve yarın daha güzel bir gün için, sevdiklerimiz için umut üreterek, olumsuzluklara karşı direnerek, yaşama günaydın demek gerek.

Sevgilerimle

Ahmet

Nurdan'dan dedi ki...

güzel yorumun beni ağlattı desem!!!
teşekkürler Ahmet..

parka dedi ki...

Gözyaşların için değil, gülümsemen için yazdım ben onları sana. Bugün ağla ama yarın sabahtan itibaren gülümse tamammı.

Biliyorum kadın olmak, erkek olmak, baba olmak, anne olmak zor zanaatlar. Ama insan olmak bizim işimiz. Nurdancım biz işimizi iyi yaparız değilmi arkadaşım. Neme lazım hiç bir şeyin moralini bozmasına izin verme lütfen.

Bir bulut olsam
Bir martının kanadından
Kımıldamadan
Sana yazıyorum
Denizin karşısından

İyi geceler Nurdan.

Nurdan'dan dedi ki...

söz veriyorum yarın gülümsemek için elimden geleni yapıcam...
Ağladım çünkü;duygulandım(güzel duygular)saol..

MAVİ UMUT dedi ki...

Bu ruh halini çok iyi biliyorum