11 Şubat 2010 Perşembe

benim şarkım


Şarkı söylemek istedim birden.
Ben hiç beceremem şarkı söylemeyi,bir keresinde ,yine şarkı söylemek istemiştim, üniversitenin korosuna girdim.Hocamız Cahit Ünyaylar,bana 'nazar boncuğum sen söyler gibi yapar da söylemezsen ,söz veriyorum sana solo söyleteceğim' derdi.Ben de söyler gibi yapar ama söylemezdim,hocamız da bana solo söyletir bütün koro bana
gülerdi,hemde tabiri caizse kıçıyla gülerdi ,yani ses o biçim kötü..
Olsun, ben yine de söylerdim,kimseye aldırmadan..
Şimdi yine şarkı söylemek istedim.
Bestesini ,güftesini bile aklımdan geçirebilirim.Benim şarkım,sıradan da olsa,kulağa hoş gelmese de benim şarkım,kimse dinlemek istemese de benim şarkım.

Nasıl olurdu sözleri?

Yüreğimde kelimeler,dizim dizim,
Bir araya gelseler ,
Sırdaş olsalar,
Aralara nokta,virgül koysalar,
Dökülecekler sana doğru,
Dudaklarımdan,dudaklarına..

Yaralar açılmış ,öbek öbek,
Kınalar yakılmış,
Kimsesiz ,yalnız sanılmış,
Oysaki yürek,hesaba alınmamış,
Bir bilseler,
Uyandırsalar,
Akacak sana doğru,
Gözlerimden ,gözlerine..

Dokunmak ister bu ten,
El ayrı,dil ayrı,
Koklamak,sarmak,
Yazmak tek kalemde seni,
Ah bi bilsen,
Görsen,
Sıcacık sana doğru,
Tenimden tenine..

Yüreğimde kelimeler dizim, dizim,
Bir araya gelseler..


Evet, işte benim şarkım.Şarkı söylemek isetedim birden..

Nurdan Z.

Hiç yorum yok: