12 Şubat 2010 Cuma

aslında bir pinokyoyum..


Bugün poliyanna olmaya karar verdim.Sabah bir arkadaşımda asık suratlı smile gördükten sonra,başladım onu teselli etmeye,bugün çok güzel olacak ,herşey istediğin gibi gelişecek ,at kendini sokaklara yürü,göreceksin ...gibi laflar ettim.
Evet, aslında evrene ne gönderirsek ,bize dönüşü de öyle olur diye düşünüyorum.Bunu defalarca denedim ve sonuç harika.Keşke her yeni güne böyle başlasak,neden unuturuz ki!Secret 'ı okuyanlar eminm ki etkisi altında kalmışlardır,o kitap başucunda ,çantada,her zaman elimizin altında bir yerlerde olmalı.
Evet bugün polyannayım.Herşey mükemmel olacak,istediğim gibi,diediğim gibi.Böyle düşünmek en azından beni rahatlatıyor,içimde garip bir huzur oluşuyor,evrene pozitif enerji yolladığım için o da bana huzur yolluyor sanırım..
Hadi bakalım güne merhaba..

Hiç yorum yok: