30 Mart 2010 Salı

koyun can derdinde kasap et..

Her an, bu yorgun kalbim durabilir ,bugün yaşadığım şok ,buna neden olmak için yeter de artar.
Altı ay önce, tam anlamıyla tırnaklarımızla yaptığımız, şirin cafemizin olduğu bina mütahite verilmiş,anlaşma yapılmış ve benim haberim yok .Bugün ögrendiğimde, bina zaten başıma bir kaç kez indi.Kira sözleşmem bir yıllık ve bitmesine henüz altı ay var,ne yapabileceğimi bilmez haldeyim,çok şaşkınım ve de korkak.Gözyaşlarıma engel olamıyorum,sanki ''biz yolunu bulduk senden kaçıyoruz'' der gibi hızlılar.
Acaba hayat bana daha ne oyunlar oynayacak?
Hangi zorları karşıma çıkaracak?
Ben daha ne kadar güçlü durabileceğim?
Olmaz ki ! etten kemikten yapılmış diğer kadınlardan biriyim.
Farkım ne ki?
Yoruldum artık..
Hem de çok.

5 yorum:

Deliler Teknesi dedi ki...

Üzüldüm... Vardır bunda da bir hayır diyelim...

Nurdan'dan dedi ki...

teşekkür ederim,inş öyledir

Müge dedi ki...

Nurdancım, hemen bir avukata danışsan???

Nurdan'dan dedi ki...

Öyle yaptım cnm ,teşekkürler

keditasması dedi ki...

Kollarımızı sıvayıp hazır ve nazır yaşıyoruz hepimiz.