2 Temmuz 2010 Cuma

Haklısın Belki..


Ne söyleyebilirsin ki bana,
Ne anlatabilirsin makul olan,
seni öyle iyi tanıyorum ki,
Tıpkı hayatımda ki diğer değerliler gibi..
Beraber paylaştık yüzlerce anıyı,
Ama iyi ama kötü,
Aslında, hepsinde iki elin sesini çıkartmadıkmı?
Aslında, iyi kötü demeden ağlayıp gülmedik mi?
Radyonun tınısında şarkılar tutup dertleşmedikmi?
Mehtaba bakarak tatlı şarabımızı yudumlarken,
Bu sana ,bu bana gelsin demedikmi?
Noldu da birden ,sadece alt kat tarafında ki,
Sevimli ,sempatik komşun oluverdim.
Haklısın belki de, benim onca komşum varken ,
Hiç birini arkadaşım olarak anlatmadım el yüzlere,
Haklısın belki,sadece komşuyduk seninle, senin gönül pencerende,
Haklısın belki,ama bende haklıyım ,dostum dosttur benim için ,
dostum kardeştir,dostum candır,
Kimbilir belki de sen haklısın,hep yanılan ben olduğuma göre..

Hiç yorum yok: