19 Aralık 2009 Cumartesi

aylar su gibi akmış meğerse!!!


aylardan sonra tekrar burdayım:)


bu ne demek?kendimle başbaşa kalabildiğim bi an demek:)


aylardır tatlı ve endişeli bi koşuşturma içinde kendimi unuttum adeta!


ama buna değdi sanırım,hayatım anlam kazandı.emek,ekmek ilişkisinin gerçek anlamını bu yaştan sonra gerçekten öğrendim.emek ki ne emek!!!


çok zor bi işi başardığıma inanıyorum.başarmak bunu tatmak ve karşılığını almak..ne inanılmaz bi haz!!


tanrım,isteyen herkese bunu yaşamayı nasip etsin...

2 yorum:

fisunlahersey dedi ki...

hoşgelmişsefalar getirmişsin canım benim :)
başarı evet çok haz alınan bi duygu sana katılıyorum,herkese nasip etsin başarmayı...
senide tebrik ederim canım hem emek hemde sonunda başarmak,takdir edilesi...

Nurdan'dan dedi ki...

teşekkürler cnm