21 Kasım 2010 Pazar

aslında bu kadar basit...


Bak bana ..ne görüyorsun? iyi bak..
Sana ne kadar prim veririm ,görebiliyormusun?
Ben senin sandığın, zamane ilşkilerinde
Vakit kaybeden,
Değersizlere değer veren biri gibi mi görünüyorum?
Hoşçakal öyleyse...
Ya da kal benimle..gözünün gördüğüne iyi davran,
Yüreğinin sesine kulak ver.
O bunu der ,şu şunu der,sanane..
Geçermi bir ömür böyle..
Ya da sen nesin kimsin bir bak kendine..
Sana 3 gömlek fazla geliyorsam, yine de hoşçakal...
Ya da 2 gömlek dar..
Hayat nedir sence?
Hayat an'ların toplamı değilmidir?
An' ları güzel yapmak bizim elimizdeyse eğer ,
Hayatımızın kötü geçmesi ne mümkün..
Karar ver ..
Ya benimle ya bensiz ..
Ben çoktan verdim o kararı,zamanın çok daraldı bilesin..
O zaman aralığı bittiğinde ,bana ,
Seni özledim dersen eğer,banane diyeceğim..
Napıyosun dediğinde, sanane diyeceğim..
İşte bu kadar basite indirgeyeceğim..

Hiç yorum yok: